hétfő, február 25, 2008

Egy meghallgatott imádság

Erot kértem az Úrtól,
s Ő nehézségeket adott, melyeken megedzodtem.
Bölcsességért imádkoztam,
és problémákat adott, melyeket megtanultam megoldani.
Elomenetelt óhajtottam,
gondolkodó agyat adott és testi erot kaptam,
hogy dolgozzam.
Kértem bátorságot,
és Isten veszélyeket adott,
melyeket legyoztem.
Áhítottam, hogy szeretni tudjak,
és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket,
akiken segítsek.
Kegyes jóindulata helyett alkalmat kaptam a jóra,
és mindent megkaptam, amire szükségem volt.
Imádságom meghallgatásra talált.

Wilhelm Nakatenus SJ (Aachen, 1682)

Eredeti forras:
Nakatenus, Wilhelm: Coeleste palmetum Variis Officiis, Litaniis, Precibus, Instructionibus, Psalmorum Interpretationibus, Meditationibus, Controversiis, etc. Nec non vitis sanctorum per Annum... Köln, 1782. "

Wilhelm Nakatenus 1617 október 18.-án született
Mönchengladbachban és 1682 junius 23.-án halt meg Aachenben.
Ismert műve a "Untersuchungen zu Ausgaben, Inhalt und Verbreitung eines katholischen Gebetbuchs der Barockzeit (Studien zur Pastoralliturgie)".

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm! :-) Hedvig