hétfő, január 28, 2008

Humoros aforizmák

Az egyetlen bajom az életemmel, hogy nem valaki más vagyok. (Woody Allen)

Nálunk otthon én vagyok a fonök, a feleségem csak a döntéshozó. (Woody Allen)

Nem vagyok olyan normális, mint amilyennek látszom. (Woody Allen

Kétféle ember létezik: a jó és a rossz. A jó ember jobban alszik, viszont úgy néz ki, a rosszak jobban élvezik az ébrenlétet. (Woody Allen)

Csodálatos lehet a szex egy férfi és egy nő között. Feltéve, ha a megfelelő férfi és nő közé kerül az ember. (Woody Allen)

Tegnap megmentettem egy lányt a nemi erőszaktól. Uralkodtam magamon. (Woody Allen)

Már hetedik éve, hogy anyósom átjön karácsonykor. Idén újítunk. Beengedjük. (Woody Allen)

Nem furcsa, hogy én, aki csupa népszerutlen könyvet írtam, ilyen népszerű fickó lettem? (Albert Einstein)

Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)

Az amnézia egy betegség, amelyben az a jó, hogy az ember, mindig új arcokkal találkozik. (Ismeretlen)

Tartsd a kezed egy percig a forró kályhán, meglátod, egy órának fogod érezni. Beszélgess egy csinos nővel egy órát, mintha csak egy perc lenne. Na, EZ a relativitás. (Albert Einstein)

Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos. (Albert Einstein)

Gazdag ember filozófiája: Csak annak adok, aki nekem rokonszenves. De nekem egy se rokonszenves akinek adni kell. (Karinthy Frigyes)

A demokrácia az a rendszer, amiben azt mondasz, amit akarsz, és azt teszed, amit mondanak. (Gerald Barry)

A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül meg túl sötét van az olvasáshoz. (Groucho Marx)

A hisztéria veszedelmes betegség, kötelezően kellene gyógyítani. Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele. (Karinthy Frigyes)

Ha a férjek olyan asszonyokat vennének feleségül, akiket megérdemelnek, nagyon rosszul járnának. (Oscar Wilde)

Egy pesszimista minden lehetőségben látja a nehézséget; egy optimista minden nehézségben meglátja a lehetőséget. (Winston Churchill)

A bankár egy olyan ember, aki kölcsönadja neked az esernyőt, amikor süt a nap, de visszakéri egy perccel azelőtt, hogy eleredne az eső. (Mark Twain)

Igazából sosem növünk fel, csak megtanuljuk, hogyan kell viselkedni nyilvános helyen. (Bryan White)

A szerelem vak, a barátság pedig behunyja a szemét. (Friedrich Nietzsche)

A legnehezebb dolog az életben azt eldönteni, melyik hídon menj át és melyiket égesd fel. (David Russell)

Nincsenek megjegyzések: